Εν αναμονή για την έναρξη των Ηλεκτρονικών Εγγραφών για το σχολικό έτος 2026-2027 από το σύστημα “e-eggrafes”. Οι Γονείς/Κηδεμόνες των μαθητών/τριών που επιθυμούν να εγγραφούν ή να ανανεώσουν την εγγραφή τους για την επόμενη τάξη ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.–ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2026–2027, χρειάζεται να υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση-Δήλωση», μέσω της εφαρμογής e-eggrafes στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr Οι γονείς/κηδεμόνες μπορούν να προσέρχονται στο σχολείο μας ώρες: 8:30 – 13:30. Για τις ημέρες που το σχολείο είναι κλειστό ή ώρες μη λειτουργίας, παρακαλούνται οι γονείς/κηδεμόνες να στέλνουν email στο με το θέμα/πρόβλημα Διαβάστε Περισσότερα…









